viernes, 18 de septiembre de 2009

Notes


Enrocat amb els hexàmetres.

&&&

Té un bon ofici: no fa res.

&&&

En aquesta alçada de la pel·lícula, hom es faria tallar un dit del peu per aconseguir una jubilació anticipada, talment un soldat de la camorra japonesa.

&&&

Enguany sí que toca: en Bep Portella de Caixer Batle a la ciutat d’Ihalor. Desconec el protocols de les festes de St. Llorenç. Seran un refregit en diversos olis? Ara, només enguany, es podrà tancar el cercle que s’havia obert durant la batlia del senyor Escudero temps ha, quan els setembres criaven records en forma de corbs. Jo, que som molt bo d’alegrar, quan veig un ciutadellenc que qualca ja em solec posar content; encara que només qualqui de pensament. Anar tancant cercles cap a la circumferència total.

&&&

El sexe i la mort tenen el mateix pany. Cal no equivocar-se de porta o, ensems, no perdre les claus.

&&&

(Gosadia) Qui es pot permetre el luxe de ser nostàlgic?

&&&

A Cala Molí (o Cala Molins) m’hi sobren els xalets que mos tapen les penyes de Montgofre; els de l’altra banda deuen pensar el mateix d’aquest edifici. Fideuà excel·lent. Vi gairebé gloriós. Terrassa amb panoràmica. Quan partim cap a casa no m’han fet cap retret. N’estic aprenent d’açò de ser sociable.

No hay comentarios: